پستــِ ثابـِتــــ [cb:blog_page_title]

پستــِ ثابـِتــــ
سه شنبه 1 بهمن 1398•بــِ هویـت

 وب انتقال یافت 

آدرس وب جدید:

http://nicethems.blogfa.com

+کد های قالب های سفارشی فقط به شخصی ک سفارش میده، داده میشه پس لطفا درخواست کد نکنید:(

+از دوست عزیزم "مرجان"هم تشکر میکنم ک بهم خیلی کمک میکنه:):x

+دوستان لطفا آدرس وبلاگتون هم بزارین!

 



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت16:57---28 اسفند 1392
فدات فاطمه جان عالیه
هزینش چقد شد؟


baran
ساعت14:38---28 اسفند 1392
چرا اخه اپلودش مشکل داره؟؟؟؟

باران
ساعت15:47---16 اسفند 1392
سلام
خبری از قالب ما نشد؟


baran
ساعت19:35---14 اسفند 1392
سلام فاطمه جان خسته نباشی
عزیز من میخواستم باز برام یه قالب بسازی متناسب با بهار خودم خیلی دنبال عکس و طرحش گشتم ولی به نتیجه نرسیدم
میشه کمکم کنی بهم نظراتتو پیشنهاد بدی
دلم میخواد مثل قالب زمستونم تک باشه که همه خوششون بیاد دنبالش بگردن
هزینش هر چقد بشه حساب میکنم
ممنون میشم راهنماییم کنی


مهتاب
ساعت13:57---27 بهمن 1392
سلام عزیزم لینکت کردم

دوس داشتی لینکم کن


مهسا
ساعت12:54---18 بهمن 1392
سلام گلم واقعا همه چی عالیه
به منم سربزن عزیزم


دפֿـتـرآلـبـآلـویـ ـے
ساعت19:11---17 بهمن 1392
سلام وبت خععلی توپه قالبات خعععلی خوسجله
ممنون میشم به منم سر بزنی و نظر بدی
اگه دوس داشتی لینکم کن


مهدیه
ساعت13:23---15 بهمن 1392
میدونم چی میگی عزیزم....

منم میگم تعدادشونو کم کنی سرعتش فرق خاهد کرد؟؟؟چون اینجوری خیلی طول میکشه...

اگرم که نه امکانش هست که عکسای دیگه ای بهت بدم تابااونا بسازیش قالبو؟؟؟



mahdie
ساعت20:19---12 بهمن 1392
rasti fatee joon sorate oomadane axa kheyli payine haaaaaa!

california girl
ساعت18:58---12 بهمن 1392
من یه سوال دارم عزیزم رمز گالریم چجوری به دست شما رسیده ؟ که منبع منو ذکر کردین ؟
چون یادم نمیاد بتون رمز داده باشم ! اشکال نداره که با عکسام قالب بسازین ولی میشه جواب بدی کِی رمز گرفتی ؟


ارشین
ساعت20:21---11 بهمن 1392
سلام عزیزم...قالبات حرف نداره.دست گلت درد نکنه

باران
ساعت16:02---11 بهمن 1392
هزینه اش مهم نیس .چقد میشه حالا؟

میخوام مث این باشه

http://abo-doone1.blogfa.com/

البته با تغییرات

البته تو پیام قبلی هم اشتباه تایپ کردما منظورم قالب بود تو هپروت بودم نوشتم وبلاگ


باران
ساعت12:04---11 بهمن 1392
سلام ی وبلاگ میخوام برام درست کنی بی زحمت.اگه موافقی خبرم کن تا درباره ی عکس و اینا توضیح بدم
قالباتم حرف نداره فقط عاشقانه هاش کمه




mohammad
ساعت18:48---10 بهمن 1392
سلام
من عضو شدم یه قالب عاشقانه بردارم که کدش
خراب بود اگه میشه درستش کنید خواهشا خیلی قشنگه ولی مطالب میره سمت چپ گم میشه ..اگه درست کردین بهم خبر بدین بردارم
یه دنیا مرسی
قالب تو عاشقانه ها
3c



الناز
ساعت22:20---1 بهمن 1392
چه کمکی از دست من ساخته اولاش یکم بازدید کننده کمه بعدا زیاد میشه منم براتون تبلیغ میکنم

الناز
ساعت20:25---1 بهمن 1392
قالباتون خیلی خوشگلن هم خودم هم دوستام از قالباتون استفاده میکنن
پاسخ:merci khanomi:x


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





^-^